Vita blåsippor

Hej!!
Nu har nästan all snö smält bort från gräsmattan och vårblommorna har kommit. På vår tomt så växer det scilla, vårstjärna, krokus, snödroppar, vitsippor, blåsippor och vita blåsippor... Vita blåsippor är väl inte så jättevanliga men de finns tydligen hos oss iaf. Jag hade tänkt lägga in en bild på dem men jag lyckades inte få någon bra bild så det blev inget... Vi har också en julros och det är tänkt att den ska blomma på vintern men den blommar nu istället.
Det verkar inte som om det kommer att komma mer snö men jag hoppas ändå att det kommer att snöa på skolavslutningen!! Och sen hoppas jag att det snöar på midsommarafton också, men jag blir nog nöjd om det ösregnar istället!

Kommentarer
Postat av: Ada

Det ska INTE regna eller snöa på skolavslutningen! Det ska INTE regna eller snöa midsommarafton! Absolut inte!!

2010-05-09 @ 20:30:41
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: malin

Nej det får inte snöa eller regna då!!!! det pajar allt ju !!

2010-05-10 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0