tråkit....

Idag sitter är jag hemma från skolan . det va jag igår också . har as tåkit.... OCh sen lysser solen och jag måste sitta inne hella dagen !:( NU är det typ 11+ute på våran sol vägg. vill typ ba ut och åka slalom! Sen är det snart påsk!:D då ska vi fara till fjälls med husvagnen . LÄNGTAR !! sen hoppas jag att vi far till Norge efter det . Men det blir ett himmla massa bilåkande. för först ska jag åka till tärnavillt och dit är det typ 40mil sen ska jag hem och då blir det 40 mil igen . Sen ska jag till mormor och morfar och dit är det 60mil och efter en vecka ska jag hem och då är det 60 mil igen !...... får typ ta med as mycket att göra. För det är väl inte så kul att sitta och stirra på vägen hella tiden . kram malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0