tjo,tjo

nu kommer jag äntligen hem ! efter att ha varit hos lilla love i dryg 6 timmar .... så blir man ganska tröt. Imorgon ska jag kanske följa med mamma in till stan igen . men nu ska vi typ ba gå på lindex och lämna några brev . sat igår och skrev till min fyrmenining i Norge .  så sat och skrev det i går kväll. så ska posta det imorogn då. asså min lov låter verkligen intresant !! haha . men posklovet blir bättre ;) för första veckan då ska jag fara till tärnavillt och campa med husvagnen. sen så ska jag fara med lastbilen till bodö men det gör vi inna posken börjar tror jag :S . Men jag och mamma kanske åker till norge sista veckan av posken . om vi inte gör det så åker vi dit i början av maj . har typ inte blivit bestämt än, så det hänger lite löst i luften än så länge ;) kram malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0