SPORTLOV!!!!!!!!!

heej . idag så va jag och mamma ute och gick med stavarna med elvis:) man fick verkligen vårkänsla. sen så for jag och mamma in på stan . vi va inne på godishuset och på djurmagasinet och på H&M sen så for vi in på macdonalds och sen for vi in på kaurta :) på H&M köppte jag ba ett par solglasögon och ett par armband,sen så for vi hem . Och då va pappa äntligen hemma :D han har varit borta i en hel vecka ! han va ända nere i belgien. har längtat efter han !så man kanske ska fara ut i skidspåret ikväll. har inte åkt skidor på en vecka .jag vet inte riktigt vad jag ska göra på sportlovet .... men jag kanske följer med pappa till göteborg. Och kanske så far vi allihopa till mormor och morfar i norge !!!!  så vad ska du göra på sportlovet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0