heej

jag har as tråkit !!! det är fint väder och jag är sjuk !:( fast jag kan kanske åka till skolan imorgon .Men där är man typ bara inne .... men det som är bra är att det snart är sportlov!:D och efter sportlovet går vi bara i 3 veckor !;) sen är det posk!längtar typ as mycket till posken !! för  sen i början av maj så åker jag till norge !!! :D längtar så himla mycket !!! det är det som är bra med våren att allt ligger framför en !!! och att sommaren snart kommer !!och  det är väl snart dages att komma till stan !... har inte varit på stan på drygt 3 månader nu !!! :O sen vil jag ha en ny mobil ..efter som min har börjat dampa!:/ men får väl använda den så länge som den går ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0