Mina julklappar!!

Jag fick rätt många julklappar i år! Jag fick tre filmer, en bok, tre par örhängen, ett armband, ett smyckesskrin, lite badsaker, manga ( jag älskar manga!!), en parfym, en ljushållare och lite andra saker. På juldagen var jag hos farmor och fick ett par "jättefina" örhängen och två silverskedar. Det var inte så jättekul men min faster var också där och av henne fick jag ett presentkort på bio:D Och igår var jag på bion med min mamma och min lillasyster och såg på Götakanal 3. Den var rätt bra men mamma skrattade så mycket att tanten som satt bredvid mig vände sig om och tittade på henne!
Det här var allt för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Minna

haha :) jag fick inte så mkt som du fick i år!!!! Men jag är glad för det jag fick iaf ;)

2009-12-29 @ 18:13:19
Postat av: Ada

Haha som tanten som sa "Kan ni vara lite tysta?" för att vi skrattade på New moon. Haha äre fel med att skratta? o.O

2009-12-30 @ 11:26:16
URL: http://adakadabra.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha

2010-01-13 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0