vill bara ha sommar nu !

hej !;)
nu vill jag verkligen ha sommar !! är less på det kalla vädret och att det inte finns några löv i träden ! men dom kommer väl snart ! i vecka skulle det ju också bli varmare .:) fast det finns mycket att göra  nu.Jag och mamma har typ krattat hela gården på 2 dagar för vårat grös börjar att bli grön snart . härligt! :) och imorgon ska jag till skolan . känns facktiskt ganska skönt att gå till skolan man har typ missat anska mycket när man är typ sjuk stup i ett ett tag är man bättre sen är man sämre :/ så jag har missat 2 prov som jag ska göra i veckan. i morgon ska jag göra engelska provet och på onsdag ska jag göra metta provet sen vill pappa att jag ska förja med han till stockholm på onsdag få se om jag följer med eller inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0