emh?

I'm whaat? XD mathilda säger att jag sitter och säger "jag är snygg"  ööh?? jo du, jag sa det men asså, typ på ett spel? XD hon har skrivit det på hennes blogg oxå XD hahah, men jag är ju endå snygg så det är väll inget att skämmas för eller??? ;)( ehm inte ) Just nu sitter mathilda och tittar på ett öga -.- haha "coolt" :]   


Idag på skolan hade jag iaf as tråkigt förutom när jag mathilda och ada ritade gubbar på tavlan som vart as heta.. Nu sitter jag på bibblan med mathilda och typ chillar? näe, jag har tråkigt nu oxå -.- Och jag har dessutom blivit förkyld igen... igår när jag vaknade hade mitt öga svällt upp som...    öööh!!!!

har inget mer å skriva -.- hejdå // minna

ps,,,,,, ni hittar henne på, http://alltidmatiidah.blogg.se      `umeås kändaste bloggerska`

ps 2,,, det var hon som skrev det där :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0