Hejsan!

Hej. Ada heter jag som skriver det här. =)
I den här bloggen kommer det skrivas av Malin, Sara, Minna och Amanda.
Vi skriver om, jaa vad kommer vi skriva om? :p Jag vet faktiskt inte vi får väl se vad dom andra skriver.

Änn så länge har jag inte hunnit fixa någon design.
Men det kommer senare.
Nästa gång jag skriver så kommer jag nog ha klart den nya designen. :)


Det här ska Malin, Sara, Minna och Amanda läsa ni andra kan bara ignorera.
Jag har skapat en en kategori för varje person som,
så när ni har skrivit klart ändrar ni till kategorin "ert eget namn"
så jag skriver allt i kategorin "Ada" Malin i kategorin "Malin" osv. :)


Ha det så bra.
Kram kram Ada♥



Kommentarer
Postat av: malin

jag fattar inte hur jag ska kunna skriva???? i den är bloggen hur loggar jag in?XD

2009-10-24 @ 13:50:08
Postat av: malin

HJÄLP!!!!

:S

2009-10-24 @ 13:51:12
Postat av: Minna

du loggar in på blogg.se, skriver in användarnamnet och läsenordet och du klickar på den här bloggen, börja skriva!!! :)

2009-10-25 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0