Filmkväll!!!

hallåy!
igår var jag med ada och malin :) Vi hade bestämt att vi skulle se på film...
Först så plingade det på dörren och jag sprang och öppnade och då vare ingen där :( så jag tänkte ba: busplingare!!! ( hehe ) Fast sen såg jag att jag stod på någonting!! Det var en bränd lapp och det stod : kom till cykelboden, kom ensam annars.... Haha jag börja skratta och tog en ljuslykta och gick dit. När jag kom dit var det ingen där!! ( vi hade bestämt innan att vi skulle klä ut oss och jag var läääskig asså!!! ) Sen så kom ada och malin ut från den och " skrämde mig " fast dom blev skrämda själv för att jag såg så " läskig " ut!!
Och sen när vi hade börjat se på nån film fick jag veta att malin hade ketchup i ansiktet som skulle se ut som blod! :P Men ska gå nu kram // Minna <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0