mobil bortsprungen....

HEJ !!

sorry för att jag är så dålig på att blogga.....:( men nu gör jag det så....;)
men igår va jag ,minna och ada mere vid  jumviken och fotade ;) det va ganska kul men det va jätte kalt!!!!!
sen gick vi hem till minna och värmde oss och drack oboy och åt mackor med marabo på ;) sen så märkte jag att min mobil va borta ..:( och jag letade överallt men jag har inte hittat den än.... det dåliga va att jag presic hade fyllt den med pengar..... men nu funderar jag mäst på hur jag ska få en ny telefon... jag vill ha den där mobilen med typ 12 mega. men den är ju inte så bilig så....:( men man kan ju alltid hoppas.;) Sen på nyårsaftonen blir det nog inget specielt ska väl bara skjuta lite raketer och äta räkor och kex och mögel ost ;) HAHA sen va jag och ada på stan i i söngags och då va erik och calle och tove på mvg!! :D Men det va så mycket folk som va där så man såg inte så mycket men man hörde igallafal när dom sjöng ;) fast sen när dom skrev autografer så såg jag dom ;) lite gra igallafal.  kram malin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0