fet tisdag

hello nu va det ett tag sen jag skrev men ,men .försökte starta en ny blogg.men det gick inte så bra ... sen är jag väl inte så  där bra på datorer, som visa andra ;P... kanske man kan göra ett nytt försök någon gång ... men inte i första taget ;) i söndags va det ju alla hjärtasn dag <3 va det någon som gjorde något riktigt söt? eller fick hjärtat krosat ? själv åkte jag bara skidor... sen va ju jag och ada och åkte slalom i lördags i vindeln det va typ roligt ,va typ skit länge sen man åkte slalom . vi måste göra om det någon gång ;) fast då kan vi ju ta med allihopa;) och då kanske man kan åka i bygsilium :) eller i vindelln . och idag är det fet tisdag ;) någon  som siter och äter en semla? asså iblan äter man ju en semla som inte är så god....det kanske är för mycket grädde eller inget mandel massa eller för mycker mandel massa . men hur skulle den perfekta semlan va för dej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0