70----------1970!! fan va kul det verkar!!!

heej:)
asså jag önskar att 2010 va som 70 talet!!! fan va kul det verkar va .... asså deras mode då va facktiskt inte så väldigt snyggt men ändå ganska kul att klä sej så där och gå till skolan !;D haha men asså det hade varit ännu häftigare att  få gå på ett riktigt dicso och dansa som dom gjorde då!!:) sen tycker jag att dom hade ganska bra musik på 70 talet :) hellt seriöst det ser så himla rolitg ut!! önskar att jag va typ 18 år och levde i 70 talet :) fast jag vill nog helldre leva i nuet ;) men det hade varit häftigt att få va med om 70 talet :) men man kan ju alltid hoppas att år 2015 blir ett lika häftigt år;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0