sara här... :)

hej hej.nu har jag kommit hem från lommis eller jag kom hem idag,tyvär har jag inte träffat mallan,minna.amanda eller ada än! hehe nu e det första gången som jag skriver här hehe och förlåt ada amanda mallan å minna jag vtet jag lovade och skriva här i veckan men det blev inte av! :) föresten kan ni kolla in min blogg häe : www.youknowmi.devote.se hihi..i veckan har jag haft jätte kul jag har ju varit i lomträska hoss min pappa,han bor 4a mil utanför arvidsjaur!! så jag har kört skoter åkt skriskor myst med pappa m.m....hih skit nice :)vad har ni alla andra gjort då??...neee men nu måste jag lägga ner och hjälpa mamma att leta upp mitt svarta nagel lack :)  ha en bra HALLOWEEN /stavning??)  // kram kram sara...... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0