ska bli en spenande fredag!!!!!! ;D

hej!!! äntligen kommer snart..... new moon ut på bio!!! och då måste jag se den ...!!!!! :D ha ha har räknat ner dagarna sen i miten av september tror jag...?XD  anars tror jag att jag far hem till ada och kollar på new moon om det går;) !! anasr får jag vänta tills den kommer ut på dvd !!! och då får jag venta änu längre!!:( men får väl läsa boken då;) Och i´morgon har vi prov i matten !!!! känns skit jobbit !!!!!!:(!!!:( orkar verkligen inte med nåra fler prov!!!!!! men vad gör man!!;) men jag hoppas att det blir en skojsog dag igallafal!!!!:D  sen skulle jag villa fara på stan !!!! har lusst att shopa!!!!!XD får göra det nån dag :) ha ha !!! idag har det varit en ganska bra dag igallafal!!!:)   ha ha musik provet va inte så svårt men det va en fråga jag hade glömt bort !!:( men ada vist det och vais vad det va;) så det gick ju bra tror jasg XD  ha ha !!! det va typ allt !;)

hej då !!! kram malin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0