lördag!

Ha ha den här bloggen vart ju typ tråkig!!! Nu måste vi skärpa oss!! visst?? men aja idag är det lördag och jag tror att jag har blivit en data nörd sitter vid datorn hrla dagen och gör ingen ting!! skärpning sara.När jag endå skriver här kan jag ju göra lite reklam för min blogg!! www.youknowmi.devote.se föresten någon som kan ge reklam för några andra bloggar? www.foki.blogg.se är en bra iaf men den läser nog dom flesta redan :) men nu ska jag sätta mig å mysa framför tvn ett tag!! // kram kram sara ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

ni får gärna skriva min blogg i ett inlägg .) matiz.blogg.se



puss

2009-11-29 @ 19:33:53
URL: http://matiz.blogg.se/
Postat av: Mia

Ni måste blogga hundra gånger om dagen så att jag inte tittar in i onödan hela tiden!!!! Har inte så mycket tips på andra bloggar dock...men gå in och kolla på bloggtoppen så kanske du hittar ngt i din smak!

Och snart fyller du gammal hohohohohohoho

2009-12-04 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0